هر که مرا دید تو را نفرین کرد....
هر که مرا دید تو را نفرین کرد....
مریمممممم دوستت دارم
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط .sasan19 |

تنهایی را دوست خواهم داشت

زیرا در ان بی وفایی نیست

 

تنهایی رادو ست دارم

او همیشه با من است

 

تنهایی را دوست دارم

او عاشق وا قع ایست

 

تنهایی را دوست دارم

زیرا هر دو عاشق هم

 

تنهایی را دوست دارم

او همیشه غم خوار من است

 

تنهایی را دوست دارم

چون شعر من هم تنهاست

 

تنهایی را دوست دارم

زیرا خداوند هم تنهاست

تنهایی را دوست خواهم داشت

زیرا در ان بی وفایی نیست

 

تنهایی رادو ست دارم

او همیشه با من است

 

تنهایی را دوست دارم

او عاشق وا قع ایست

 

تنهایی را دوست دارم

زیرا هر دو عاشق هم

 

تنهایی را دوست دارم

او همیشه غم خوار من است

 

تنهایی را دوست دارم

چون شعر من هم تنهاست

 

تنهایی را دوست دارم

زیرا خداوند هم تنهاست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.